دانلود کلیپ 10 گل برتر جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی

http://www.up.vatandownload.com/images/n2vcqnw4pcf01fqb0z.jpg


دو سال از رویداد مهم و جذاب جام جهانی گذشته . جام جهانی ای که برای یک ماه مارو سرگرم و مشغول خودش کرد . در این کلیپ میتونید 10 گل برتر جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی رو ببینید و خاطراتتون رو زنده کنید . برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ تبلیغاتی چیچاریتو برای نایک

http://www.up.vatandownload.com/images/yo3qbo2ao33o5h3qb4k2.jpg


در این کلیپ خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو و چند نفر دیگه مشغول انجام تمرینات حرفه ای فوتبال هستند . برای دانلود این کلیپ به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

دانلود یک کلیپ زیبا و جدید از کلودیو مارکیزیو در این فصل

http://www.up.vatandownload.com/images/n0w0fvcio1aoz7pq87kp.jpg


این کلیپ در مورد شاهزاده تورین یعنی کلودیو مارکیزیو است که در این فصل با یوونتوس قهرمان سری آ شد . مارکیزیو امسال همواره در مسابقات درخشید . در این کلیپ میتونید گل ها و حرکات منتخب مارکیزیو در این فصل رو ببینید . برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

کلیپی زیبا از فرانک لمپارد


در این پست می توانید کلیپ بسیار زیبایی از فرانک لمپارد را دانلود نمایید. این کلیپ گلچینی از حرکات و گل های لمپارد را از نخستین روزهای حضورش در جمع آبی های لندن تا سال جاری به نمایش در می آورد. برای دانلود این ویدئو به ادامه ی مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

دانلود یک کلیپ بسیار زیبا و جدید از لیونل مسی در فصل 2011 - 2012

http://s3.picofile.com/file/7534969672/Lionel_Messi_2012_FootBallBest.jpg


لیونل مسی فوق ستاره تیم بارسلونا امسال هم برای سومین سال پیاپی توپ طلای بهترین بازیکن جهان را برد . در این کلیپ بسیار جدید میتونید گلچینی از بهترین گل ها و دریبل های مسی در این فصل رو ببینید . برای دانلود این کلیپ زیبا به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...